Utomlandsresa planerad

 
Hejsan bloggen!
Igår firade jag och William våra 7 månader med att se på kärleksfilm och pluggade matte. Låter kanske inte så romantiskt men jag tackade nej till en fin middag på resturan för det var så himla mysigt att sitta där med tända ljus runt om och när han hjälpte mig med matten hihi. Det bästa med hela gårdagen är att jag fick veta att jag och William (och min familj) ska åka utomlands vecka 44, kommer vara det bästa lovet i hela mitt liv!!!
Idag har det varit vanlig skola, efter skolan gick vi ett gäng hem till Kajsa för lite ca möte som jag tycker var riktigt mysigt. Sedan tog jag med Matilda hem till mig där jag bjöd på middag. Nu har även Ellenor kommit hem till mig så jag känner mig enormt populär nu. Haha nej men nu ska vi sitta vid datan och vara sociala, hejdå!

Kommentarer
Postat av: elin

var ska ni åka? :)

2012-09-18 @ 21:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide