Du

Ont i magen stoppade mig från att gå till skolan idag. Så nu ligger jag i soffan och har gjort det sen jag vaknat. Har pluggat lite och sen bara latat mig. Längtar så sjukt mycket till helgen då jag far till Stockholm med William (+ lite fler personer, dock kan jag inte säga vilka än) Ska åka dit på torsdag och kommer hem på onsdag, iih alltid lika kul att resa med Williamo. Har även spanat in en hel del bikinisar till när vi drar utomlands tillsammans, är super taggad för det. Sen när jag kommer tillbaka från Turkiet så drar jag iväg med ett tjejgäng till stockholm och går på swedish house mafia. Åh dom här veckorna ser jag framemot!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide