Tidsinställt inlägg - Kläder

Varning för lite deeep text, haha såg på dramafilm samtidigt när jag skrev detta
Ja, detta är ju ett tidsinställt inlägg så jag är ju då inte hemma som ni kanske vet. Just nu är vi troligen framme i turkiet om vi inte har dött i en flygkrasch. Om vi har det så vill jag bara säga att jag älskar alla nära och kära och jag kommer aldrig glömma er. Älskar er, enormt mycket kärlek till er. Jag dog isf lycklig eftersom jag dog tillsammans med dom jag älskar mest och min livskärlek♥. Nu började jag låta seriös där haha men det är för jag ser på en drama film samtidigt haha. Men vi kommer ju inte dö så nu ska jag njuta av en veckas utomlands semester i det varma, tillsammans med min underbara pojkvän och min kära familj. Stora pussar från mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är klänningen ifrån? Galet snygg!!

Svar: romwe
Amanda

2012-10-25 @ 22:13:57
Postat av: Anonym

Vart ifrån kommer den svarta toppen längst ner ihögra hörnet ifrån? :)

Svar: romwe
Amanda

2012-10-28 @ 18:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide