Bikinin har kommit

¡Hola!
Igår kväll ringde William, åh vad jag saknar honom. Känns som att jag inte träffat honom på en evighet, även fast det inte var mer än två dagar sen. Men vi lovade varandra att inte ses förrän imorgon, kvällen innan vi åker till Turkiet. Varför? Så vi hinner sakna varandra. Idag har det varit en massa på så kort tid. Åkte till skolan för att ha spanska men då visade det sig att spanskan var inställd hela veckan, gick ner till pappas jobb och somnade på soffan innan jag gick till skolan. Blev samhälle som första lektion och jag blev klar med mina frågor så jag behöver inte göra mer på mitt arbete. På median höll vi på med intervjuer och då skrattade vi bara för det mesta. Innan idrotten gick jag, Max och Linnea ner till donken för ett lätt mål. max bjöd på cheeseburgare haha. Efter skolan gick jag på möte en snabbis innan jag och mötte Olle eftersom han var helt själv på stan (Jag är en bra vän). Vi skrattade runt och sen tog vi bussen hem. Nu är jag hemma och är klar med alla läxor, känner mig duktig haha. 
BTW FICK MIN BIKINI IDAG!!! Älskar nederdelen men överdelen satt så konstigt så vi får se.. Men jag är lycklig och glad ändå!

Kommentarer
Postat av: TYRA

hej kom ihåg länkbytet 20.00 idag! Jag har fixat tidinställt så det är uppe på min blogg då:) Kram

Svar: Jajamen, har redan fixat det! :) kram
Amanda

2012-10-24 @ 13:40:04
URL: http://tyras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide