Tillbaka till det normala

Trööött. Orkar inget just nu. I vanligt fall brukar plugget vara enkelt att göra och blir snabbt klart men inte idag. Har inte alls fått mycket gjort. Har varit sjukt trött hela dagen och orkade då inte fortsätta med att plugga efter ca 15 mintuer. Iaf så har mitt liv fallit på plats igen och är tillbaka till hur underbart som helst. Farmor har kommit hem från sjukhuset och jag är glad och lycklig. Nu ska jag gå ner och försöka göra klart min inlämning till på fredag. Kramar!

Kommentarer
Postat av: erika

sv; tack amanda! jag har ett nikkor 35mm 1.8

2012-11-25 @ 18:30:21
URL: http://dreamofparadise.blogg.se/
Postat av: Anonym

När blir du singel?????????????? Du är så jävla snygg

Svar: Aldrig om jag få bestämma. Nämen tackar!
Amanda

2012-11-25 @ 22:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide