Shopping

Hejsan, Idag har jag iaf köpt en ny pyjamas och ännu en ny ring idag. Gick på stan med NIna och vi gick då och då till Ellenor, Olle, Max och Evelina. Det var en eormt skönt att vara med Nina, kan verkligen prata om precis allt med henne. Har saknat henne något enormt. Efter en dag på stan med henne åkte jag hem, hämta min söta men sura lilla syster. Söt som hon är så kunde hon inte vara sur länge på mig eftersom hon visste att hon inte kunna vinna över mig mohaha. Nu tänker ni, vad bråkade dom om då? Haha jo jag sa åt henne att göra läxan. När hon sa nej så svarade jag "Du väljer själv, jag stänger ner internet och blockerar den där spel sidan du är inne på". Hehe jag vet att jag är lite ond nu men nu sitter hon bredvid mig och skrattar och gör läxan samtidigt som jag har satt på disney channel så hon stannar kvar. Ikväll åker jag in till stan en snabbis för att hälsa på farmor och sedan får vi se vad jag ska göra. Kramar! 

Kommentarer
Postat av: Frida

SNYGGA!

Svar: Taaack!!
Amanda

Postat av: Sofia

Allt bra med dig? :)

Svar: Jadå, själv då? :)
Amanda

2012-11-23 @ 18:57:01
URL: http://byfia.com
Postat av: Johanna

Hej! Jag undrar en sak från ett gammalt inlägg om pretty little liars vart tittar du på det??

Svar: Kan skriva det i ett inlägg, kram!
Amanda

2012-11-23 @ 20:45:45
Postat av: nathalie

Hej där :)

Vad ska du hitta på för kul i helgen ? :)

Kram nathalie

Svar: Hejsan, Ja det ska bli lite festligheter och mys med vännerna. Själv då? :)kramar
Amanda

2012-11-24 @ 00:39:36
URL: http://rasmusmamma.vimedbarn.se/
Postat av: karolin

åh vart är de mysiga pyjamasshortsen ifrån amanda? :)

Svar: Dom är från Cubus :)
Amanda

2012-11-24 @ 12:27:43
URL: http://karolinss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide