Ett skratt om dagen är bra för magen

                 
Hejsan nära och kära, hejsan haters och hejsan du som nyligen funnit dig hit.
Nu var det ett tag sedan, tråkigt av mig. Den tiden jag nu inte har bloggar ( Dom senaste 36 timmarna kanske? ) har jag varit på skolan, önskat att som vuxen ska jag vara super snygg, klättrat klättervägg på skolan med grabbarna i klassen, kommit närmare min kära klass, gjort klart min första fotouppgift, sovit hemma hos min stora kärlek, varit på två dagars skoter teori ( Håller på att ta skoterkort, teorin är klar. Nu uppkörning och teoriprov kvar ), Pussat på min kärlek och gjort klart Naturuppgiften. Det var väl lite smått hur det har varit just nu. Just nu ligger jag i soffan och är super nöjd med allt och lite till, är riktigt nöjd över gårdagens och dagens teorilektion. Tycker det var riktigt kul ja'. Nu ska jag gå och lägga mig, innan klockan 23.00 ska jag ligga i sängen såå. Godnatt allihopa, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kan inte du berätta lite om din linje?
Om det är mycket plugg eller om det är som att gå om nian..? vad brukar ni ha för läxor i alla olika ämnen och vad får ni göra på lektionerna? vad får ni göra för fotouppgifter och hur ditt schema ser ut :)

Svar: Visst, det kommer komma inom kort kort! :)
Amanda

2012-11-29 @ 18:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide