Cozy

(Ny design kommer nog inom kort, så då kommer hela bilderna synas)
Efter en snabb skoldag då det bjöds på både kinamat med dessa skönheter och en film så var skoldagen slut. Efter skolan gick jag och min kära vän Olle på stan innan Ellenor ringde och frågade om vi ville åka med henne hem. När jag kom hem tog jag på täckbyxor och drog mig till reflexfest som min lillasyster och hennes klass höll på fritids. Eftersom ingen annan i familjen kunde komma så blev hon riktigt glad när jag kom hehe. Det blev tipsrunda, korvmys och innan vi gick hem fick vi en reflex haha. Nu är vi hemma, jag väntar på att mamma ska komma hem från träningen så hon kan kolla igenom mina uppgifter och sen imorgon kanske jag ska vara ledig på moronen för att se på Lovisa i kyrkan (Advents sak). Mysss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide