SVAR

Sitter på engelska lektionen och ser på film, dock leker jag med tumblr istället.
Besök den gärna: Http://photoartbyamanda.tumblr.com, Den är fylld av
insperation/träning. Ja ni fattar när ni ser den. Perfekta tjejer, frukter och annat kul haha.

 

Fråga: Du och William är ju med varandra ganska ofta, ni verkar alltid ha så roligt tillsammans.
Jag och min kille gjorde slut för vi var med varandra för mycket och så, kan inte
du förklarahur ni får det att funka så bra? Prata ni och smsar med varandra
varje dag? Btw William verkar vara en toppen kille. Älskar din blogg! :')


Svar:
Alltså William är min bästa vän & min pojkvän och vi har alltid väldigt kul ihop.
Jag vet inte hur det kan funkar så bra men det är som att vara med din bästa vän
varje dag, inte så svårt förstår du? Vad tråkigt att det inte funkade för er. Jag och
William ringer sällan till varandra haha, vi båda hatar att prata i telefon så. Smsa
gör vi väl när vi inte är med varandra så haha, hoppas det är ett bra svar på din fråga!
Tackar, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide