Säg aldrig något du inte kan stå för.

Tillbringade gårkvällen med dom bästa. Drog först till Lina och där bjöds det på mycket dans och sånt. David, Kasper och Anders kom förbi en stund och det var riktigt kul. Efter det drog vi in till stan och träffade på en massa underbara människor. Lärde känna lite nytt folk, blev mycket skratt och var helt otrligt kul. Stannade med min kusin och hennes klasskompisar lite mer än halv kvällen innan vi drog ett litet gäng in till stan. Kvällen slutade vid halv4/4 i Niklas lägenhet med Matilda, där somnade vi nästan direkt efter att han var gullig och gav oss lite choklad. Vaknade upp där vid halv 1 och vi satt och snackade, skrattade och hade det riktigt bra. Sedan gick jag och min underbara Matilda till stan och tog bussen till Torvalla för att hämta våra grejer, dock var det låst så vi löste det på vårat eget vis. Lina bor på 3 våningen på en lägenhet så vi gick till grannen som var påväg att flytta ut, frågade om vi fick klättra över till Linas lägenhet som hade ett fönster uppe, dom gick med på det, Matilda klättrade över medans deras familj stod brevid och sa "Nej du kommer ramla". Haha så där klättrade hon och därefter låste hon upp dörren. Sedan hämtade vi våra grejer och sen stack vi hem. Nu är jag hemma och ska försöka städa upp lite i mitt rum och sedan vid 6 så blev jag bjuden på middag av William så då ska jag dit. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide