Perfect

Hej & förlåt mina underbara, uppdateringen på helgerna brukar ju inte vara den bästa ibland. Igår åkte jag på middag med Williams släktingar och det var mysigt. Efter nån timme där med mycket god mat begav vi oss in till stan för att hämta lite grejer och annat. Väl hemma hos mig blev det film och snabbt i sängen där runt halv 2 tiden.

Vaknade upp av två väckarklockor (06:30) som började skrika men eftersom jag och William inte är dom snabbaste stängde vi av dom och råkade somna om. Andra gången vi vaknade var runt 08.00 då Williams kära mor var nästan framme för att hämta oss. Paniken kom och vi sprang upp ur sängen, hoppade i kläderna och slängde i frukosten på bara 5 minuter. Efter en stressig morgon så satt vi i bilen påväg mot Sundsvall i ca 2 timmar, tog några fika stopp och det var otroligt mysigt. Dom 2 timmarna flög iväg och var fylld med skratt, prat och musik. Framme i Sundsvall drog vi som planerat på Ikea och Birsta, går inte att förklara hur enormt kul och underbart det var. Efter flera timmar på Ikea hittde jag en byrå, glas, bestick (Till köket), Galjar, Klädställning, Hyllor och massa smått och gott. Efter Ikea blev det birsta där jag hittade en super söt morsdag present till mamma. Vid 3 tiden begav vi oss hemmåt och det blev en riktigt varm bilresa, solen stekte oss men vi hade det bra ändå. Såg en och annat djur springa över vägen bland annat. Stog ett stopp vid en brygga och badade fötterna, ett annat stopp blev glassstopp då vi stannade för att köpa glass (Nähe?). Williams mor lämnade av oss vid mig och då blev det att motera ihop alla möbler, William jobbade som fan med alla möbler och blev klar direkt och jag städade bort allt från mitt rum så det var rent. Nu ligger jag i sängen och ska snart sova, imorgon ska jag fortsätta fixa mitt rum, packa och dra till gbg. Underbart, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du konfimerad?

2012-05-28 @ 21:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide