Svar på en massa frågor

Fråga: Vad heter första & andra låten?
Svar: Jag antar att du menar i fjällfilmen, första låten heter "Are you gonna be my girl" med Jet & andra låten är "Where the hood at" med DMX.

Fråga: Hur redigerar du filmen och bilder? (tex rösten)
Svar: Jag använder mig av Imovie när jag redigerar filmer & då klickar jag bara på klippet, klickar på "klippjusteringar" & sedan ljugeffekter. Bilderna redigerar jag i Picnik som dock kommer lägga ner i April.

Fråga: Hur får du ditt hår så långt & fint?
Svar: Jag har faktiskt ingen aning, dock tycker jag inte mitt hår är så jätte långt. Men jag tvättar håret ganska ofta & borstar det, använder inte några speciella produkter i håret.

Fråga: Varför jag och kim gjorde slut & vad jag tycker om han?
Svar: Inga kommentarer, grabben är raderad ur mitt liv.

Fråga: Vissa bilder på ditt rum?
Svar: Jo men det kan jag visst göra, dock måste det städas så det kommer upp i framtiden!

Tack så jätte mycket för alla söta kommentarer, riktigt gulligt av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide