Gho Glamour

Igår bloggade jag ju tyvärr inte men det var för att William följde med mig hem & sov här, mysmåndag. Vi såg på film, hade det mysigt & William hjälpte mig med engelskan. Vaknade upp idag med William vid min sidan & vi tog bussen mot stan. Jag drog till skolan & hade det riktigt bra. Dock hade vi spanska prov och ingen kunde något, kändes ju bra. Efter skolan drog jag, Matilda, David & Filip in till stan och hämtade bland annat ut min plattång, riktigt nöjd. Nu ska jag försöka plugga lite efter jag sett Twilight haha, hejdå!

Kommentarer
Postat av: fanny

sv: haha ja amanda nu är det slut på detta, lovar!

2012-03-27 @ 20:53:36
URL: http://fasplund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga upp mer outfits ? Älskar din blogg!

2012-03-27 @ 22:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide