Dagen

Dagen har varit riktigt bra idag, vaknade upp med William vid min sida. Åt en riktigt söt frukost som jag hade fixat med massa frukost & sånt, sedan drog vi in till stan vid 3. For och åt, då kom Ellenor, Matilda & Nina och åt med oss. Gick på stan dock han allt stänga & då bestämde alla sig för att dra hem. Då drog jag, William & Jonathan och körde Bowling, så himla kul. fylld med massa skratt. Efter en massa matcher så vann jag sista & jag var riktigt stolt över det. Efter bowlingen var klockan runt 6 tiden och då gick jag och Jonathan upp till Beidan, som tyvärr inte var hemma. Då gick vi ner mot stan för att sedan ta bussen till Jämtkraft där Beidan befann men tyvärr han vi bara ner till OK innan vi fick köldskador på händer & fötter (Typ..) så då drog vi hem ist och hade det mysigt. Hemma nu & super trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide