Skolavslutning Prolympia 2012

 
Bjuder även på filmen som ni alla har kommenterat om, skolavslutningen Prolympia 2012. Varsågod!

Igår kväll spenderade jag och Jonte tiden framför datan och nördade barnspel, dock var det inte lika kul som det var för några år sedan. Gick och la mig 3 och vaknade vi 1 tiden idag. Åkte på mio med mamma och Lovisa, sedan drog vi och handlade sallad och annat gott, nu har vi ätit och kom precis hem. Ska nu Städa rummet så det blir lite fräscht, packa till stugan och sedan mysa ner mig till min serie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kanske har missat det, men har du lagt upp videon från när du var utomlands ? :)

Svar: Haha nej det har jag inte! :)
Amanda

2012-06-28 @ 21:13:37
Postat av: ellen

vart är låten där Roger sjöng? :)<3

Svar: filmade inte den, grät då! :) <3
Amanda

2012-07-11 @ 21:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide