Sometimes you need to let things go

Dom senaste dagarna har varit riktigt underbara, jag var på tråkiga expo norr med William, Ida och Malin. Det var tråkiga saker dom hade där men roligt folk och det gjorde det hela.
Igår kväll var vi först hos Lina, sedan drog vi till Måns och därefter till Emelie. Nångång på natten drog jag med William till deras båt och spenderade natten där. 
Idag var jag med William och sedan cyklade vi till torvalla där mysiga personer väntade. Åt enormt mycket glass, lyssnade på enormt skön musik, var ute i solen och sedan cyklade vi långt långt i solen. Det var en enormt mysig dag, sedan drog vi till William och hängde där sedan kom Ellenors kära kusin Julia och hämtade upp oss och körde folket till Marieby. Nu är har William precis lagat något jätte gott haha som inte jag äter för jag hatar osten men den gick hem hos mor och far, nu ska vi ut och spela kubb och senare packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide