Malin

Vaknade upp vid 1 tiden hemma hos Nina idag och vi gick direkt ner och åt frukost. Stannade där till 2 och då kom mamma och hämtade mig. Slänge mig i duschen, tog på mig nya kläder och fikade jordgubbar sedan satte jag mig i bilen med min familj och åkte till stan och åt. Efter vi ätit skjutsade mamma mig till Malin, spenderaade hela dagen där med henne och hade otroligt kul. Vi pratade om en massa, bakade kladdkaka och gick ner till sjön och fikade där. Sedan tog vi massa fula kort och lekte runt. Blev även bjuden på middag där och efter middagen satte vi oss och pratade om allt möjligt, lite senare kom Ella och det var mycket trevligt. Åkte hem ganska nyligen och nu håller jag på att beställa hem en massa bilder, toppen!!

Kommentarer
Postat av: Emma Salomonsson

satt precis och tänkte samma sak! jag är på !

Svar: Bra!
Amanda

2012-06-27 @ 16:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide