Go'kart & fiske

Har inte haft tid att blogga under midsommar och
igår kväll när jag kom hem följde William med så han inte blogga då heller.
Drog med mig han och Jonathan ner till bryggan och fiskade någon gång vid halv 1 och sedan la vi oss någon gång vid 3 tiden efter ett avsnitt av GW.
Vaknade upp av att William tog allplats i sängen, somnade om och sedan knackade det på dörren..
Haha blev sedan frukost och sen drog jag till Nina.
Hela dagen har jag spenderat tillsammans med henne och vi har åkt Go'kart med Gabriel och
Daniel som var sjukt kul, köpt massa godis, gått en stund på stan och sett några filmer. Är fortfarande hos
Nina och kommer stanna här lver natten. Imorgon ska jag försöka åka in till stan och klippa mig sedan ska
jag kanske åka till rödön till min kära vän Malin, såjag hoppas in till döden att mamma kan skjutsa mig dit.
Har fortfarande inga bra bilder, men det kommer inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide