YRAN 2012

Efter 2 helt underbara yrandagar är nu yran 2012 helt slut. Efter att ha kämpat sig längst fram på precis alla konserter, träffat en massa artister, dansat, sjungit och skrattat mig igenom hela yran så är jag nu faktiskt helt nöjd. Maskinen var nog helt klart det bästa jag sett, slog allt och alla. Under raketerna till presidentalet spenderade jag min tid med min bästa vän Matilda i famnen, lyckliga med tårar i ögonen satt vi där och kollade. Sistatiden på lördagen la jag på min William, vi åt, åkte karusell och sedan väntade på rebecca&fiona. Yran kunde inte sluta bättre.
Nu efter dessa dagar har jag ont i hela kroppen men är lyckligare än någonsin, tack till alla som jag träffat, sett och varit med ni har varit helt underbara. Tack till den super sköna vakten "pappa", många pussar och kramar till dig. Nu ska jag fortsätta leva livet vidare, nu blir det snart en god middag i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide