Sleepover party

Iphone bilder
Igår efter att jag hade och städat lite åkte jag in till stan igen, träffade på Emelie och Sara så jag gick en stund på stan med dom innan jag tog bussen till Matilda. Spenderade några timmar där innan vi tog cykeln till bussen och åkte hem till William. Var där en stund och sedan kom grabbarna grus. Det var en riktigt lyckad kväll, vi såg på film, gick ner på stan och åt, gick en promenad, busade och sedan blev det sleepover party. Runt 9 på morgonen somnade vi alla. Vaknade där runt 12, gick ner till stan och tog en frukost och sedan där runt 1 så drog alla hem. Jag drog med mig William hem till mig och väl hemma hos mig fixade vi mitt rum osv osv. Nu ska jag och WIlliam försöka kliva upp och äta frukost sen ska jag in till stan och möta Malin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide