The club.

Hade en riktigt rolig kväll igår faktiskt, började hemma hos Lina med brudarna och det var sjukt kul. Sedan drog vi på the club och det var helt okej, tyckte det var härligt folk men dock var det bättre hemma hos Lina. Var där till framåt halv 2 sedan gick jag & Nina därifrån till körfältet, sjukt kallt men behövdes.
Vaknade upp idag i Beidan säng, gårdagens smink var fortfarande på - Hade blåmärken på mina armar - ont i min höft - Ont i nacken (Ska kolla upp det..) - Ont lite efter en lätt smäll på kinden haha. Älskar när det är mycket folk på ett och samma ställe..

Kommentarer
Postat av: Ellenor

Haha, jag och Lina har också ont i nacken! :)

2012-02-26 @ 19:31:53
URL: http://sleepallday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide