Jag är på bra humör

Hejsan, idag har jag varit med mina fina vänner Ellenor, Evelina, Nina och Felicia. Vi gick på stan, jag hittade en tröja och Ellenor färgade håret lila. Vi tog en fika stund på törners efter att ha gått på flera ställen som var helt fulla. Efter x antal timmar på stan gick vi hem till Evelina och la oss framför Glee, vissa av oss somnade, andra var helt fast i sina fina telefoner och andra (Alltså jag) var helt fast i Glee haha. Vi 6 gick vi på basketen och det var mysigt, för ovanlighetens skull hade jag riktigt kul där haha. Tre fina flickor kom även förbi, mycket trevligt. Jag lämnade basketen rätt tidigt för att träffa mitt hjärta som satt vid entren och väntade. Just nu har vi sett på harry potter (Älskaaaarr) och nu ser vi en annan frän film haha. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide