Stockholm

Bilden i kärlekstunneln ser jag hel konstig ut men jag bjuder på den haha, ser ut som jag tappat allt hår hehe..


Tänkte dra en snabbis om Stockholm nu när jag ändå sitter vid datan. Stockholm var som Stockholm alltid är, enormt varmt, skönt och underbart. Det flesta dagarna blev det massa shopping, dock försvann nästan alla mina pengar första dan (Typiskt mig..). Dag två i huvudstaden blev det grönalund och det var ju otroligt roligt. Jag åkte nästan allt, det enda jag inte åkte var "insane". Jag åkte tillomed Tilt som var det värsta och hemskaste jag någonsin gjort i hela mitt liv, hela vägen upp skrek jag som en galningen och när jag trodde vi var hela vägen upp så hande vi bara tagit oss till hälften (Så ja, det blev lite värre svordomar och hat ord resten av resan upp). Längst upp satt jag och dinglade med benen, jag tittade ner på alla små små små människor där nere och precis innan den skulle släppa hinna jag och William säga våra sista ord till varandra.. "Jag älskar dig Amanda" "OCH JAG HATAR DIG" och sen fick jag uppleva dom längsta 4 sekunderna i hela mitt liv (Dom säger att man inte hinner tänka men jag säga då det, jag han se hela mitt liv framför mig, jag hann och tänka att jag skulle dö och allt!!). När jag väl kom längst ner så kunde jag knappt röra en min och jag inåg att jag aldrig skulle sätta mig på den karusellen igen, men visst nöjd är jag och kul var det sådär efteråt haha. Nog om det efter grönan tog vi och åkte på hard rock cafe och sedan hem. Eftersom jag och William hade ett halvår tillsammans då så bestämde vi oss faktiskt för att fira det. Tog med oss en filt ut, lite ljus och mysfika. Satte oss i gräset i och lyssnade på musik, såg faktiskt på stjärnorna och pratade. Efter 10 minuter insåg vi att det inte alls var likt oss så vi åt upp all mango och sprang in och såg på tv och hade det gött. Sista dagen blev det tennis som var super kul, därefter blev det tåg hem. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide