Hur bra som helst

Gårdagen blev hur bra som helst, ett gäng brudar drog hem till Michelle och hade det riktigt mysigt. Saknade Carolina kom också och det blev hur bra som helst. Såg en super läskig skräckfilm och alla 7 brudar satt klistrade mot varandra förutom jag och Carolina som satt i en egen soffa, jag blev så rädd så jag börja grina haha. Lite senare kom även William dit och nån timme senare gick vi hem till mig, vi gick 1 km på kanske 15-20 minuter i skräck (Jag gjorde iallafall haha). William sov här och idag blev det frukost på altanen i solen och det var super mysigt. Nu ska jag vara lite mer med William innan han drar haha, socialtjej haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide