Jobbar på skolan!


Söt bild från i Sommras på Ellenor, puss!



Hej, tycker det är super kul att ni läser bloggen. Gick in på en sida och såg att jag ligger på sida 2 av 11 på topplistan för fotobloggar, blev riktigt riktigt glad för det.

Just nu sitter jag med Ellenor på skolan och skriver våra gryma noveller, det går riktigt bra. Ellenor har skrivit ter hela ord meningar på sin haha och den ska vara inne nästan vecka. Själv har man skrivit 3 sidor haha men eftersom jag åker nästa vecka så måste jag lämna in den, den här veckan.

Älskar dig Ellenor!♥


Kommentarer
Postat av: Pelle

Fan vilken sexig kompis du har!!!

2011-09-28 @ 12:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide