WORD.

★ Säg aldrig att hon ska hålla käften i vilket fall som helst...

★ Tjejer ÄLSKAR att pussas / kyssas! När som helst!

★ KLICKA ALDRIG UPPTAGET NÄR HON RINGER!!!.. du anar inte hur ont de gör..

★ Hon älskar när du skriver "godnatt älskling" när du ska sova.

★ En tjejs hjärta har fler hemligheter än Homer Simpsons antal kilo..

★ När hon inte har smink på sig, säg att hon är vacker även om hon ser förjävlig ut...

★ När ni går på stan / ute och går håll henne i handen och visa att ni är ett par

★ När ni myser, håll på med hennes hår eller håll i handen. Och viska att du älskar henne

★ Ring och SMSa henne ofta! Hon blir bara glad av att se ditt namn på displayen...

★ Om hon är ledsen och bara sticker ifrån dig, spring efter! Även om hon säger åt dig att dra åt helvete..

★ TJEJER GILLAR VERKLIGEN NÄR KILLAR SKICKAR HJÄRTAN!

---->Nu när du läser det här så finns det bara en som du tänker på...<----


Japp det gör jag, jag saknar dig!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

william?

2011-10-31 @ 19:11:55
Postat av: hon

2011-10-31 @ 19:27:33
Postat av: Anonym!

Amanda gumman, jag förstår att du mår dåligt. Men du är en stark tjej!

Jag har aldrig sett dig såhär... Hoppas det fixar sig! <3

2011-10-31 @ 20:31:25
Postat av: Anonym

Söt tjej <3

2011-10-31 @ 21:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide