du kramade mig, sedan kastade du bort mig...

Förstår inte hur jag får vita läppar... haha, mer bilder imorn!

Hejsan, skoldagen idag har varit helt okej. Enligt Beidan somnade jag nästan till under idrotten men jag vet inte ja. Efter idrotten så hade vi lunch. Åt med Lina, Evelina, Filip och David sedan kom Petter också. Haha det roliga med hela lunchen var att Matilda ringde (Satt bordet längre bort) och sa "Hehe hej Amanda, vill du hämta mer mat?"
Haha Matilda och jag hämtar alltid mat, hehe mums.
Sen blev det engelska i 3 timmar, blev inget gjort. Satt med David och Adam och spelade Iphone spel, roligt.
Efter skolan blev det resturang med Ellenor, Matilda och Lina.
Sedan kom Beidan och Nina. Drog på Johan Alander, shit kul!
Kan berätta mer om Johan imorn, för nu måste jag tydligen gå och lägga mig. kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide