Börja om igen, Aldrig börja om igen, Börja om igen


Blir en cam bild..

Har precis läst upp min senska uppgift för min mamma och syster. Resultatet blev att min lillasyster började grina och blev rädd. Inte riktigt som pplanerat kan jag ju säga.. Men jag fick lägga till att det bara var en historia och att det inte var på riktigt, även fast det var det. Får hoppas att inte klassen reagerar lika dant, haha inte för jag tror det men. Kollade igenom matten och blev riktigt trött, tror jag ska göra lite glögg och sen sätta igång en film. Myspys.
Mår inte så jätte bra just nu men jag Nina ringde förut och pratade med mig och plötligt blev allt så mycket bättre, det var som att allt lysste upp, precis allt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju löshår, ellerhur??

2011-11-30 @ 18:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide