Golfdag, riktigt kul!


Hittade mina örhängen idag (Favvo), eller inte jag men filip men ändå :D


Hellu, haft en bra dag?
Själv började jag med att åka buss klockan 08:00 till en golfbana i brunflo typ. Jag, Lina och Nina satt och nörda spel på mobilerna, Filip låg och halvsov på min axel och David och adam typ lyssna på radion haha. Och Ellenor satt tre sätet för långt fram haha. På golf grejen fick jag damp, gick piss för mig. jag och Felicia tävlar om allt med allt haha. Sen så skulle vi köra en annan golf grej. Adam stog och skröt om att han var as grym och att jag sög sönder men vem var det som ägde sönder då?? 3 av 4 gånger vann jag (Kan man säga, då var man tvungen att gå till min boll!) och den fjärde gången gick vi inte änns till Adam haha, ÄGD!

Sen körde vi där man skulle skjuta lång lång, jag klarade precis vid 100 meter. Stolt!

Påvägen hem låg jag och filip och halvsov längstbak i bussen (Kan låta lite fel men huvud mot axel.) Men jag kunde inte halv sova så bra för abbe och jesper höll på att dampa på mina skor. Haha just en annan sak vi satt och prata om vi tre var om veronica maggios låt "Jag kommer", haha roligt roligt. Vi kom fram till att hon ramlar medans hon kommer och hon brukar komma i hissen, trappan, taxin och i hallen. HAHAHA!

Sen vanlig skoldag, lunch - spanska - so. Fick sluta tidigt!

Stanna kvar på skolan och pratade, hade kul. Ringde och damp prata lite med Josefine haha, roligt roligt!

Nej nu måste jag tjocka mig som vanligt, puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide