Text om paddlingen!


Hittade en gamla bild, usch kolla tänderna :S


BILDER KOMMER NÄR ANNA HAR LAGT UPP FLER!
Tänkte berätta lite om paddligen (Förkorta)!
† Paddlade jätte långt med David, hårt och tufft men bästa teamworket
† Hade lunch paus, fikade med Emmelinda. Mysigt mysigt
† Jag och David tävlade typ 3 km mot Magnus och Pontus, grymt kul. Satt och skratta hela tiden.
† När vi kom fram där vi skulle tälta var det ingen bakom oss (Vi var jätte långt före alla) och så stannar kanoten, vi skulle kliva upp och vad gör david? Han reser sig upp så snabb så hela kanoten välter haha, japp vi ramla i. David "Simmade" lite och jag blev hel blöt under midjan.
† Väntade jätte länge på att mina tält kompisar skulle komma.
† Vi satt upp tält
† hade jätte roligt och mysigt hela kvällen
† 23:00 alla skulle sova. Vi gick först till David, Adam, Filip och Axels tält - satt och prata, sen drog vi till Pekingtjejernas tält och garva. Sen så på nått sätt hamnade vi i Oskars, Anders och Pontus tält med David och Filip. haha det var typ ett 2 manna tält och vi var 7 personer där, vi låg typ på varann haha. Mot kvällen så somnade vi där, mysigt mysigt. David och Filip hade gått. Vi pratade om typ mat hela tiden typ hahahaha. Sen somnade vi, runt 2 vaknade vi och kom ihåg att matilda låg kvar i tältet så vi var tvungen att gå tillbaka.  Haha sorry att det blev kallt efter vi gick!
† Paddlade nästa morgon med Matilda H, Adam och Nina
† Vi chillde, lyssna på musik och åt godis. Solen sken och allt var bara perfekt!
† efter lunch fortsatte vi paddla, adam tog mitt godis (ÅT UPP ALLT, &/)€(()&&%#/"&#€&")
† sen tälta vi
† gick till nån plats
† Abbe, max och jesper hade damp, det var kul.
† Jag är grymt stark, bar Max och Abbe på ryggen. Inte samtidigt men, max as långt! Stark säng!!!
† Gick till några tält
† Somnade i Elins tält (IIIH mysigt!)
† Paddlade hem
Orkade inte vara så noga mot slutet, puuussss!

Kommentarer
Postat av: ellenor

Tur jag sov i erat tält andra natten då annars hade Matilda kanske frysit ihjäl ;O <3

2011-05-29 @ 23:19:02
URL: http://sleepallday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide