Natt humor

Bara fråga inte...! :P


Jag kan seriöst inte sluta garva, så himla kul. Satt och kollade på en bild i typ en halv timme och bara garva. Låg på golvet och Jonte undrade om jag hade fått något fel. Så himla kul. Lyckades filma en liten del men sen "råkade" jag radera den.


(Jag) - Det här är min pirat mössa, den ska jag ha på mitt huvud
*Bilden kommer upp*
(Jag) - HAHAHAHAHAHAHA
*ramlar av stolen*
(Jag) - HAHAHAHAHAAHAHA
*Rullar runt*
(Jag) - HHAHAHAHAHAHAHA
*En kvart senare*
(Jag) - ååh ååh hahahaha fy fan
*Byter bild*
(Jag) - HAHAHAHAHAHAHA
*ramlar av stolen*
(Jag) - HAHAHAHAHAAHAHA
*Rullar runt*
(Jag) - HHAHAHAHAHAHAHA
VÄRLDENS BÄSTA HUMOR!

Kommentarer
Postat av: Fotostyle - Sofia Hjort

Sv: Åh man tackar man tackar, det var roligt att höra :D

2011-05-29 @ 13:38:22
URL: http://fotostyle.blogg.se/
Postat av: Fotostyle - Sofia Hjort

Sv: Hihi äsch, men har det hänt dig på riktigt eller var det nått du såg på tv, jag fatta inte riktigt haha :D

2011-05-29 @ 13:40:41
URL: http://fotostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide