Tralala jag älskar mitt liv!

*Lycklig!*
Fy vad ful, kommer ta bort den här!! Lovar er!
Super fina Nina <3
Super fina Felicia <3
Dom var så söt på den här bilden, tänkte sudda ut ig men orka inte!!
Sexiga!! ;)<3
Lite mer bilder från Nina-Felicia-och-Amanda-bilderna! :D ♥

Hej dagens första och tåkigaste inlägg!
Har jag gjort idag? Bild - Idrott - Slutat tidigt - stan - HEM!
Tänkte egentligen inte åka hem utan dra till en kompis men jag fick inte svar, så därför åkte jag hem. Så kommer dra till dig imorn ist! :D<3
10 steg, vad jag ska göra imorn?
1. Åker till skolan, kommer kanske sen haha
2. Har spanska - Ann-sofie är bästa läraren! Haha
3. Har Matte/No - trååkigt
4. Har so - Roligt!
5. Sluta
6. Stan ett tag (kanske, typ)
7. Drar hem till kompis
8. Drar till bion
9. Drar hem till Nina (Kanske?)
10. Sover hos Nina (Kanske?)
Ann-Sofie igår på bussen haha dom typ stog upp i bussen där back.  "Amanda kan du akta dig lite, jag ska gå och bitcha runt lite" sen när hon kom tillbaka sa jag "Hej, har du bitchat klart nu?" Haha Roligt vah! Haha skön lärare!♥
Imorn blir det också bio med Nina, Felicia och Michelle.

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså varför skriver du "en kompis", när alla vet att du menar max. ^^ hahah

2011-03-31 @ 17:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide