VARNING - Dåliga bilder!

VÄRLDEN DÅLIGASTE BILDER, men jag orkar inte bry mig. bilderna är från igår men men

Hej har inte bloggat något idag pga att datan har dampat, har varit bästa vädret och jag har varit ute med några härliga brudar.

Dagen - Hade vatten krig med Elias, Jonte, Eric och Linus... Dom mot mig. badade i poolen, drog en till skolan och lite sånt. Har ni kört "Kung ut" med att man får snärta personen som åker? Haha as kul med sjukt ont haha.
Lite senare (Överraskningsfest för Lina) - Drog jag och Ellenor in till stan. möte Emelie. Köpte korv och vattenmelon. Drog till något ställe där vi skulle grilla. Sen efter en timme kom Matilda, Fanny, Madde och Lina. Hade jätte mysigt. Filip, David och några av deras kompisar kom och en lite stund. Sen drog vi till badhusparken jag, Lina, Nina och Filip hamnade lite efter. men hela kvällen var jätte mysig. Bilder kommer om Fanny, Emelie lr Matilda lägger upp dom.
Skulle egentligen ha "festen"/grillningen igår men det blev idag ist, sjukt kul!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide