Fantasin försvann när jag skulle komma på en rubrik.

Hellu tänkte slänga in ett inlägg innan jag går och lägger mig. Vid typ 5 drog jag, ellenor och nina in till stan. gick runt lite och hade det gött. sen köpte vi frukt och gick sen till Östberg, gungade och jag garvade precis hela tiden. förutom typ 5 minuter när vi alla satt helt tyst, men då började jag garva sjukt mkt för vi satt helt tyst... ramlade av gungan men men. sen drog jag och Ellenor hem till mig och såg film sen badade vi i poolen. Ellenor drog nyss hem och jag tror jag ska sova lite. Ska ut och springa igen imorn, tror det blir lite senare bara. kram!
ps - Hade ingen annan bild, orkade inte leta!

Kommentarer
Postat av: Johanna - hästblogg

kunde du inte vara med mig för att du skulle vara med nina och ellenor? :P<333

2011-06-29 @ 23:45:06
URL: http://lauwtje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide