YRAN 2011 - Mitt Liv!

Härlig kväll/natt igår, höll på att döö! Så sjukt kul, Drog in med Nina vid 6 kanske och möte upp Ellenor, Felicia och Adam. Drog på Eric saade haha Adam och Nina ville så sjukt gärna se han... -.- haha men men vi andra drog efter 5 minuter ner till Veronica!
Träffade massa härligt folk - Träffade på Carolina, Beidan, Lina, Madde som jag började gå med sen träffa man även på Rebecca, Hannes, Andreas, Erika och masssaa andra . Stod bland dom längst fram på Veronica maggio såå vi var tvungen att gå längre bak för att inte bli ihjälp klämda haha. På The ark var Nina och Adam tvungen att lyfta upp mig ibland så jag skulle kunna få lite luft. Tänkte sitta på axlarna på nån av dom men då kom vakterna med sina lampor haha. Sen var vi på massa andra som tex Big Boi - As kul, Rebecca och Fiona - Varolina, Jag och Nina dansade sönder haha. Iaf så tog jag inte med kameran eller något anant än mobilen igår kväll, tog lite mobil bilder men annars inget annat.
Måste bara säga att det är så sjukt kul att möta glada fulla personer haha, nej nu ska jag dra.
IKVÄLL ÄRE SISTA DAGEN PÅ YRAN OCH JAG SKAAAA GÅ! MÅSTE GÅÅ! OM JAG INTE GÅR, GÅR JORDEN FAN UNDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide