Innan konfan x2 + Dagen!

Här får ni först en snygg bild på Ann och ooh Jesus ;)

Haha fråga inte vad jag gör?! För ärligt vet jag inte hehe (GhettO!!)

Sööt bild på Michelle <3

Fick ingen bild på dig Nina så nu får du skylla dig själv! Här är en av dom enda bilderna jag fick påvärldens finaste Nina <3

Haha än en gång... Fråga inte?!

Haha var bara tvungen att lägga upp den här bilder :P
(Om ni inte fattar något i texten haha så har jag bara skrivit lite fort allt)
Hej var på skolan idag, och båda min kära vänner Nina och Max var sjuk, också var David och Filip borta och Sen var tror jag Pontus borta... :((( Hmm tror det var alla. Ni måste komma i morgon för då har vi BASKET!
Först hade vi engelska prov och det gick ju ganska bra, hoppas jah. Sen rast och då spela vi biljard haha Ludde vart ägd, han förlorade!! Fast han erkänner själv att hon suger på det haha men helt ärligt är jag den sämsta på biljarde genom tiderna, kan typ inte träffa en sån där boll sak änns!! Men sen så fick Ludde lite damp och sprang efter mig och Ellenor med en whitebordpenna (Stavning), vi sprang in på toan och han lyckades ju komma in och Ellenor lyckades ju komma ut, så jag blev inlåst där med Ludde och hans whaitbordpenna. Och jaa jag blev ju lite blå och orange i facet haha blev seriöst upptryckt i hörnet och sen kladda han med sin penna. Sen så myste hela klassen och såg på film, AUSTRALIA!! Vi ska fortsätta se den nästa gång.
Sen hade vi skridskor och det var ju sköjj, vi körde några varv och sen körde vi lek. Och sen skulle vi köra 20 varv runt, runt, runt och runt. Jag åkte med Adam och vi typ pratade och sen helt plötsligt hade vi åkt 20 varv haha efter två stora stopp och efter att vi gick och hämtade min mobil och efter att vi sjungit för matilda haha och sånt, även fast vi var typ segast blev vi klar FÖRST!! fatta vad nöjd vi var?!

Sen så åkte jag in till stan med mitt ghetto gäng haha och köpte en ring, bild kommer kanske senare!
Och sen när jag åkte hem med bussen så smidiga lilla jag glömde nyckeln haha så jag fick gå in i ett varmt rum och sitta med mobilen -.-' haha det bra med det här är att jag kan nu en hel låt som är super svår haha ;)
Shit vad långt jag skrev, längre än min svenska uppgift jag hade förra året haha :)
Kram!
Några fler konfa bilder haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide