Pärlplattor!

Här är min Mario svamp ^^

Här är min Muffin Hehe!

Och här är båda två haha okey dom blev inte dom bästa men dom blev ju i alla fall något!

Hej igen!

Har nu pluggat och kan mer än hälften av alla glosor, STOLT! Kommer säkert inte fixa provet haha men men. Har varit mycket kreativ idag tycker jag, vill att alla dagar ska vara som idag. Först gjorde jag en teckning av en fläta (Har alltid varit grymt dålig på att rita flätor men jag gjorde ett försök) sen jag mina två roliga pärlplattor haha sen haha asså nu så har jag bakat kladdkakemuffins. Asså fattar ni vad mycket jag har gjort haha + att jag har pluggat, sett på tv och pratat med min kompis om en väldigt seriös grej! Stolt över mig själv haha!

 

Ett eget inlägg får min teckning jag ritade haha... kommer snart!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide