Innan Konfan!

 

Ann haha hon och Jesus <3

Hehe jag råkade strula till det haha Fattar ni strula!! ;)

Haha sen fick ni en skön bild på ann när hon dagdrömmer haha och ja.. jag var inge fin på bilden haha ^^

 

Okey hej igen, busig och gjorde ett till inlägg!

Tänkte lägga upp lite "bakom kulisserna" bilderna från konfan. Min kära lilla vän Nina var sjuk och hade huvudvärk när vi var där, Stackaren! Men jag tror hon är frisk idag, hoppas!! Men jag och Ann hittade Jesus haha nämen det var e person som vi hittade och blev lite små kär i haha! ^^ Fick ju inte så många bilder på Ann när hon gjorde allt hon gjorde haha men vi fick en smyg bild på mig :O Haha! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide