Varje morgon börjar med att kliva upp från sängen!


Nu ska jag gå och äta frukost! (Min frukost på bilder :D )


Okej nu är det en helt ny dag,
jag känner att jag kommer vara cp glad idag.
Igår la jag mig ganska sent, hade film kväll med Jonathan. Vi såg först "i rymden finns inga känslor" - den var ju ganska bra faktiskt, och jag märkte att jag inte har asperger utan jag har tvärtom haha. Sen såg vi "Transproter 2" (Stavning) - Också ganska bra film men jag satt ju och hade damp då efter förra filmen. Sen såg vi en till film och jag minns inte vad den hette. Men vi la oss nån gång mellan 1 - 3. Men men som jag sa förut ny dag.
Dagens planer: Äta frukost - Plugga (Eng) - Ringa Felicia - Åka skoter/Ta kort/Mysa med Felicia och Ellenor - Dra till träning - Se på Solsidan/no ordinary family - Lägga mig tidigt!
Kram, bloggar mer senare! - Funderar på att fixa en bloggdesign (Uppdaterar om detta senare!)

Kommentarer
Postat av: johanna

i rymden finns inga känslor är ju as bra!!! :D "en annan jävla tjej"

<3333

2011-02-27 @ 10:39:23
URL: http://lauwtje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide