Varit me Nina hela dagen :D


Två bilder får ni sen i söndas, mer kommer senare!

Okej, dagen idag har varit bäst!
Började med Engelska som gick sämst. Liksom vem sätter ihop mig med Engelskhistoria? Först suger jag på Historia och sen ska de vara på engelska också, ännu svårare att hitta och fixa och sånt. Hej till IG till mig, men min grupp ägde (Vissa iaf) För dom jobbade på as bra. Sen så blev det skridskor på medvinden (Sjön!). Solen sken as mycket och det var typ 20+ (Sommar värme!!). Jag åkte med Nina och Joel. Vi åkte as långt hehe vi skulle kunnat åka längre men haha jag vet inte men Nina och jag ville sola ist. Vi åkte 12 km = 1 mil och 2 km. Sen så åkte vi in till stan, sen hem. Jag och Felicia hoppa av hos Nina och där åkte vi skoter, fika och massa (Super kul och jätte mysigt).
Sen så fick jag hjälpa av Hannes med hans kläer och han var jätte söt och snäll mot mig. Hihi Jag och Nina låg på golvet med datan och då kom han och typ kröp ner mellan oss. Sen fick jag en "Hejdå"kram!(hannes är Ninas typ 1 - 2 åriga lillebror)
Fattar ni vad mycket jag skriver i alla inlägg, snacka om att jag gör mycket på dagarna och att jag har ett liv haha!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide