TANDSTÄLLNING!



Kan säga såhär, tänk positivt. Du får snyggast tänder sen hahaha :D


FRÅGAN:
"Hej! Du har ju tandställning så då passar jag på att fråga dig!
Jag ska nämligen få tandställning snart och jag är jätte orolig att jag ska bli retat av någon..
Hur reagerade din klass när du fick tandställning?
Kram <3
PS: din blogg är bäst!! :D"

MITT SVAR:
Hej, tack så mycket att du gilalr min blogg hihi. Och tack för den här kommentaren har alltid viljat skriva om det. När jag skulle få tandställning så var jag töntig och redigerade en bild och ritade in en tandställning, då tyckte jag att det blev fint. Sen när jag fick den var jag ju jätte ful tyckte jag. Ist för att sitta hemma så åkte jag hem till mina två bästa vänner och var med dom. Sen på skolan så hade jag handen för munen hela dagen. Jag trodde att skulle typ reta mig, unvika mig. Nu när jag tänker efter varför skulle dom reta mig? Bara för att jag har tandställning?
Efter att jag har fått tandställning har jag fått jätte många kommentarer om mitt utseende och det är inga dumma, alla kommentarer är snälla. Mitt liv förändrades på ett mycket positivt sätt efter jag fick tandställning. Det ända problemet nu är att jag själv inte riktigt gillar den, men på nått sätt haha så gillar jag den :P

Men min klass är så grymt snäll och jag älskar den verkligen, och dom reagerar positivt haha några av killarna sa (Bara för att se den) "Men Amanda vi tänder ju på tandställning" Hahahaha fatta vad jag garva då.





Kommentarer
Postat av: anna

tack så jätte mycket för att du svarade :D <3

2011-03-02 @ 16:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide