Kommer snart somna... ♥

Två sjuk snygga bilder haha eller hur haha :)

OKej som i alla inlägg börja jag med det där irriterade "Hej!"
Är så grymt trött nu att jag inte orkar ett skit. Blää vill bara lägga mig ner och somna men klockan är ju bara 18.17 ååh. Idag har jag åkt skoter i nån timme, fy vad kul det var. Jag var tvungen att tvinga mig ifrån den för jag skulle in till stan. Drog in till stan och kollade på en BIG MAMA säng till mig själv och nja jag lyckades ganska bra. Hittade en seriöst BIG MAMA säng haha (1.40 var den) men mamma och pappa sa att det var för stor för mitt rum. Haha jag typ "Men mamma allt händer ju i sängen" HAHAHAHA så grymt fel det lät då hahahaha :D
Men det är ju på ett sant, jag pluggar, sover hmm aa typ det i sängen så!!
Men sen åkte vi på Mio och hittade en säng som mamma och pappa gilla (1.20 var den) och jah typ "Aa kanske det". Ska mäta mitt lilla rum nu och se om min BIG MAMA säng passar haha *håller tummarna*!!
Hmm ja på stan så köte jag en bikin-överdel och en ny jacka som Jonathan gav mig, Grön. Haha tänkte typ "Men jonathan jag kan inte ha den här, jag kommer frysa *host*" Haha sen när jag prova den då var den lite stor med as skön och varm så, det blev den ändå!
Ååååååååååh jag ska gå och lägga mig nu haha, bloggar kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide