Kalas firande!

Haha jag + min cam!

Har precis varit i Lit och bla firat min kusin Alice som fyllt 7 år. Hon fick en massa smått och gott. Tog inte med kameran för jag var så sjukt trött. Dagen började med att mamma väckte mig klockan 9... Rena helvetet!
Sen sa jag till mamma att jag ville åka till morfars grav, själv. Så mamma skjutsa mig dit, jag klev ut och gick till morfars grav och la mig bredvid den. Jag låg där och saknade ett bra tag.. Seen åkte vi ju till "kalaset" och firade. Orkar inte förklara mer...
Nyss ringde jag Nina och nu är hon kanske påväg hem till mig på sin fina cykel, i mörket, helt själv och ska cykla ganska långt... Oj oj oj!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Moster

LIT? Sikås heter stället;)

2011-08-28 @ 16:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide